Lær at få flere klienter
Book et analysemøde
Find ud af, hvad du skal gøre for at få flere klienter.
Mødet koster normalt 1.500 kr. m. moms. Du får det til 0 kr.
Få overblikket
Der er mange muligheder
Når du vil have flere klienter er der rigtig mange ting du kan gøre. Som i virkelig mange.
Men det er ikke ligemeget, hvad du bruger din energi (og dine penge) på. Også rækkefølgen du gør tingene i, har betydning for, hvor nemt du får fat i flere klienter.
Det nytter for eksempel ikke meget at kaste sig over facebook-annoncering, hvis du ikke har et klart billede af, hvem ens målgruppe er.
Et andet eksempel er nyhedsbreve. De er tit en rigtig god måde at få flere klienter på. Men andre gange er det bedst at lave andre ting først. Osv.
Hvad der er bedst at gøre, afhænger også af dine egne evner og ressourcer.
Find ud af, hvad du kan gøre
Der findes ikke én genial mirakelting, du kan gøre og, swups, så vælter det ind med klienter.
MEN, der findes mange små ting du kan gøre, som hver for sig, bidrager til, at der kommer flere klienter.
Men hvad er det, som giver bedst mening for dig? Hvilket skidt giver den største effekt der, hvor du står lige nu?
Det finder vi ud af på mødet.
Mødet
Er der en bagtanke?
De fleste – mig inklusive – bliver lidt skeptiske, når noget er gratis. I dette tilfælde en værdifuld strategisk rådgivning.
Og ja, der er en bagtanke. For hver gang jeg giver en gratis rådgivning, får jeg nemlig en endnu bedre fornemmelse af, hvilke problemstillinger jeg skal adressere i mine kurser.
Og så kan jeg i øvrigt rigtig godt lide de her møder.
Jeg har derfor ingen forventninger om, at du skal købe et kursus hos mig efterfølgende, blot fordi du har fået en gratis rådgivning.
Du bliver heller ikke tilmeldt mit nyhedsbrev ved at booke et møde og modtager ikke efterfølgende markedsføringsmateriale fra PositivUdvikling. Så der er tale om en reel gratis ydelse.
Så, hold dig ikke tilbage og book et møde.
Booking
Du booker en tid via kalenderen nedenfor.
For at sikre, at du får den bedst mulige sparring og rådgivning, skal du i forbindelse med bookingen svare på nogle spørgsmål.
Jeg bruger dine svar til at forberede mig til mødet. Hvis spørgsmålene ikke besvares seriøst eller overfladisk, forbeholder jeg mig retten til at aflyse mødet.
Du får nemlig ikke et standardråd, men konkret vejledning i, hvad der giver mening for lige netop dig.
Jeg glæder mig til at høre fra dig.
Venlige hilsener
Jørn
Bookingsystemet er delvist på engelsk.